Selam anne adayları. Bugün 28. Hafta kontrolüme gittim 28+1 haftalığım doktor kilo olarak bebeğin 30+3le uyumlu olduğunu söyledi. Bebeğin suyu falan normal. Kendimde hamile kaldığımdan beri sadece 2 kilo aldım. Şu an 59 kiloyum. Acaba kilosu ilerde olupta gebelik şekeri çıkmayan var mı? Yarın şeker yüklemesi yapılacak. Morelim çok bozuldu.