mumumu bende pendikteyim canım 4.hamileliğim buradaki tüm doktorları geZdim sayılır 3 doğumu Pendik şifada yaptım .Burçak hanımı önerim eli çok hafif .ama hastanenin yenidoğan yoğun bakımı yok odaları da çok rahatsız o yönden suan tercih etmiyorum .şimdi adatıpa devam ediyorum hem a sınıfı hastane hemde çok temiz .durumum biraz riskli doktorda içime sindi galiba orda yapacağım bende doğumu