Dmrmrv tek plasenta olması biraz riskli gebeliğe girdiği için belkide riske atmak istememiştir ama bence zamnı geldiğinde heraey yolundaysa beklicektir doktorunuz. Bende ikiz gebeyim şuan 34+3 haftalığız dün bendede tansiyon cıktı ilaca başladık doktor ne kadar zaman gecerse bizim için kar dedi bakalm bzde heycanla bekliyruz. Ama benim doktorum 35 i atlattıktıktan sonra korkacak bişey yok dedi bence szde içinizi ferah tutun🙏🏻