200915 Kızlar merhaba , sırasıyla mochi philips avent cam biberon tommee tippee emzik bunlardan kullananız varsa steril edicem ilk kez nasıl steril ettiniz acaba ? Ona göre hastane çantama koyucam
EymenAli21 200915 bende koyucam çantama su kaynatıp içine aticam temizliği o şekilde yapıcam sonra kuruyunca koyarım çantama biberon fırçası alicam daha siz aldinizmi
limonluchescake 200915 ben philips sterilizatör makinesi aldim canım ama hic gerek yokmus, kaynamıs suda kaynat kurusun koy
iremmm-96 200915 bende emzik ve biberonları biraz sirkeli kaynar suda beklettim 5 dk falan sonra arıtma suyu ile yıkadım duruladım kuruttum pıtpıtlı poşetlere koydum bavula ekledim. Annem demişti sirkeli suda kaynar suda beklet leğends beklettim
Gulsah91 200915 sterilizatör makine alamayacaksanız kaynatarak sterilize edebilirsiniz cam biberon kullanıyorum, o yüzden camı organik biberon temizleyiciyle sıcak su ve biberon fırçasıyla yıkarım , başıklarını ve emziklerini kaynatırım 2 dk
Dilekcnkn 200915 hepsini suda kaynattım canım ben sonrada kutusuna koydum emziğini biberonundq kapağını kapattım attım çantaya normalde de öyle yapıyorum biberon için uzun süngerler var ondan da aldım