gulfemakin Rabbim senin gibi olanlara da yardım etsin inşaAllah. Önceden böyle postlar görüyordum açıkçası pek duygulanmiyordum. Ama şimdi herkesi iyi anlıyorum 30. Haftamdayim böbrek șișkinligi için sali gününden beri hastanedeyim. Burda herkesin hikayesi farklı. Kim kimin hikayesini dinleyince Allahim bunada şükür diyor. Gerçekten gebeyken bebeğinle ilgili bir olumsuzluk oldumu hayattan bağın kopuyor aklın fikrin onda. Bnmde tel taktirmam lazım ama korkuyorum herkes farklı birşey söylüyor ama çevremdekiler