tatlissannee Umut ve efe ismi ikiside çok yaramaz oluyorlar canım kaç tane tanıdıysam öyle😆 ama kendi fikriniz 😍
MomHero2 NeeSalman ahahah aynen benim de Efe diye yiğenim var her zaman büyüdükçe akıllanır dediler ama çocuk büyüdükçe daha yaramaz oldu😂 koymayın koydurtmayın
Dualar07 Oğlumun adı Efe ve 6 yaşında anaokulu öğretmeni hep der sınıfın en efendisi efe diye merhameti çok yüksek olur ERBATUR ismide çok dikkatimi çekiyor bu ara
Mzyn19 NeeSalman sağlıkla kucağınaza almayı nasip etsin Rabbim inşallah can da güzel isim ikisi de güzel 🤗