ebrusngl 7+4 haftalık hamileyim hamileliğin ilk zamanlarından bu yana kasıklarımda çift taraflı batma olurdu ama şimdi sadece sağ kasığımda batma oluyor ve iki üç dakikada bir oluyor çok şiddetli değil normal bi durummu yaşayan varmı ?
Denizyildizii ebrusngl rahim genişlediği için bu tarz ağrılar normal. İleriki kontrolünde doktora danış. Büyük ihtimalle oda normal diyecek