Kızlar normalde hep jilet kullanıyodum venüsün 5 bıçaklı olanından ama artık jilet kullanmaktan bıktım çünkü çok hızlı çıkıyor. Ağda yapınca normalde geç çıkıyodu belki gebe olduğum için daha da geç çıkabilir ama jiletten ağdaya dönmek çok zor benim için. Sizce kuaföre gitmeli miyim? Biraz utanıyorum ve maddi açıdan da fiyatı yüksek. Evde kendim yapsam yapabilir miyim? Siz nasıl yapıyorsunuz?