Esraacf Sevdakbn allah yardımcın olsun canım sağ salim evladını kucağına al inşallah 🙏 hep iyi düşün her şey güzel gidecek allahın izniyle🤲🤲
Ladybird25 Sevdakbn rabbim bir avazda kurtarsın inşaallah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻❤️
Bnselz Sevdakbn doğumda sakinlik sancını hissedip nefes alman cok önemli. Simdi gelen sancını güzelce karsıla ve beneğini sağlıkla kucağına al canım. Belirtiler üstüne mi gittin doktora. Yoksa acılmayı anlamadın mı hiç
Prenses21 Rabbim bir avazda kurtarsin kuzum ben cok korkuyorum bni etiketleyip dogumunu anlatmayi unutma lutfennn
Sevdakbn Prenses21 doğum gerçekleşti canım hastaneye varır varmaz doğumhaneye aldılar hızlı bir doğum oldu çok şükür güzel geçti bi sorun varsa cevaplarım yine
bimesele Sevdakbn rabbim bir avazda kurtarsın sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Bende bekliyorum 39+5 teyim. Karnımda 10 dakkada 1 sertleşmeler oluyor açılmam salı günü 1 cm di