Duyguderinderen Arkadaşlar gebelikte ton balığı yenilirmi acaba yiyenleriniz varmı ben normalde çok severim ama şuan bilemedim?
Sita3434 Duyguderinderen dün konuştuk doktorumla tam da bu konuyu bazı kaynaklarda tehlikeli yazar ama öyle değil gidip her gün her öğün yersen zararı olur sadece dedi ton balıgı için
Duyguderinderen Deniz59 öylemi yemedim henüz ama aklımda kalmıyor değil neyse 4 ay daha sabredicez artık teşekkür ederim
Lulemom 1 kere yedim bilmiyodum. İlk haftalarımdı,i. Gerçi benim doktorum yasak şunu yeme falan demiyo hiç bişiye. Abartmadan ye herşeyden diyo ama gözüm korktu bi daha yemedim. Yediğimde de bi sıkıntı yaşamadım
Duyguderinderen Lulemom aynen ya insanın içi rahat etmiyor napalım idare edicez doğuma kadar aslında 20 haftamdayım ama hala midem bulanıyor balıkta pişireniyorum canım hep tuzlu salata tarzı çekiyor
Duyguderinderen Sita3434 annemde diyor çok canın istiyorsa ye bir tane ne olcam hevesin kırılsın hergün yemiyorsun ya diyor☺️
Sita3434 Duyguderinderen valla canım inan daha dün konuştuk kontrolümde her öğün yemediğin sürece zararı yok dedi. Sen bilirsin küçücük oluyorlar zaten kutular her gün yiyecek halin yok
kucukadam Duyguderinderen ton baliginda cıva yüksek olduğundan yasak. Hamilelikte her balık da onerilmiyo cıvadan dolayı 😊