19+5gunluk.gebeyim bugün doktoruma kontorole gittim aslında bugün 19hafta 5gun olması gerek ama doktor 19haftalik dedi yani daha 2gun vr 20haftalik olmasına o yüzden mi 19haftalik dedi yoksa bilgisayarda mi öyle gözüküyo 280gram dedi normal mi video çekmiştim ultrasyonla bakarken videoda doktor haftasına göre bakıyo orda yaziyo ekran görüntüsü alıp baktım 19w d mi bisey yaziyo bi problem olsa.soylemezmiydi yoksa aklına mi gelmedi doktorun