ozlemrem Kızlar hatemde Nazan doktora gitmeye başladım. Şansıma ncrye geçiyormuş . Ncrde doğum yapan memnun kalan yada kalmayan var mı ? Bide muaye, normal ve sezeryan dogum ücretlerini bbilen varsa yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkürler.