Geçenlerde yazmıştım eşim pozitif ben negatifim diye ama bir kaç gündür şikayetlerim olmaya başladı benimde. Aile hekimim hergün arıyordu riskli gruptayım diye gribim sanırım dedim dün, test yapalım bi riske atmayalım dedi ve ben de şu an pozitifim. Bugün tekrar aradı kuluçka süresi olduğunu, pozitif olmamı beklediğini vitamin kan sulandırıcı vs kullanmamı önerdi. Kendi kadın doğum doktorum da aynı şekilde. Benim sorum şu, bu hafta içi ayrıntılı randevum vardı erteledik izolasyondayım diye, şimdi karantinam devam ediyor 5ine kadar. 22+2deyim şuan 24+3 te en yakın tarih diye randevu aldık tekrar. Günü geçiyor dedim elinizde olan bir durum değil dedi sekreter. Hafta olarak 25 haftada yaptırmış olacağım mecburen, bu tarihlerde yaptıranlar oldumu.dezavanjmı olur bizim için bi sorun teşkil eder mi . Çok üzülüyorum geçirdim tarihleri diye ama 3 haftadır da evde oluyorum toplamda elimde olan bi durumda değil. Bu durumu yaşayan geç yaptıranlar, yardımcı olursa sevinirim.