Hilal2205 Kızlar yarın kaynanamin doğum günü ama ben ne alacağımı bilmiyorum 6 senedir almadığım şey kalmadı ihtiyacı olan şeyi almak istiyorum ama hiçbir fikrim yok. Varmı fikirleriniz?
[silindi] Hilal2205 benden oturma odasına puf istemişti onu yaptırdım ☺️☺️ sizde baya birşey almışsınız heralde ama mutfak için küçük ev aletleri düşünebilirsin.
Siibeell Hilal2205 bütçenizi bilmiyorum ama mikrodalga olabilir kahve makinesi olabilir kullanışlı şeyler
cloverart Hilal2205 genelde kendine özel şeyler almayı tercih etmeye dikkat ediyorum. Kıyafet, takı vs şeyler olabilir. Çünkü banada doğum günümde biri tencere tava aldığı zaman gıcık oluyorum 😂
Dbe24 Hilal2205 Kapalıysa tesettür giyimden bişeyler bakabilirsiniz kapalı değilsede takı tarzı bişeyler olabilir aklıma gelen bunlar ben kaynanama hiç hediye almadığım için aklıma başka bişey gelmiyor 🤷🏻😂
limonluchescake [silindi] sizinki ne tatlıymıs puf istemis. Benimki vakko çanta istiyor🤦🏻♀️ Vakkoyu bilen bi kadın da değil küçümsemek için asla demiyorum köyde oturuyor, bi ton ihtiyacı var; vakko çanta istiyorum diye eşime ve bana fotoğrafını atmiş bu modeli alın diye🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bana kalsa süpürge falan alıcaktim.
DDT Hilal2205 İhtiyacı olan bir şeyi demişsiniz adı üstünde biz nerden bilelim 😃 En iyisi kendisine sormak bence, süpriz olmasına gerek yok.
Gulsah91 Hilal2205 Ayakkabı çanta ya da kişisel bakım ürünlerinden set yapabilirsiniz. Doğum günlerinde insan kendine özel bişey bekliyor anneler günü için tencere tava falan daha iyi :)
Esekoldurengunes Şimdi çoğu hanım da bir canlı çiçek hastalığı var. Benim kayınvalidem de çiçek, kaktüs hastası 😄 Sizin kayınvalideniz de canlı çiçek seviyor ise güzel bir salon bitkisi alın. Yanına da kapalı ise bir eşarp, açık ise bir parfüm vs alıp geçiverin.
Nesityyy normalde kaynanama tek bikere hediye aldım oda geldiğim zaman tanışmaya altın küpe aldım oda onu satmış okadar ağrıma gitti ki bende ondan sonra ne doğum günlerinde nede başka günlerde hediye aldım.. 🤭
[silindi] limonluchescake ☺️☺️ teyzemiz bir yerden duymuş ve bayaa heves etmiş sanırım. Fiyatını duysa vazgeçer 😀 siz daha kullanışlı birşey düşünmüşsünüz söyleyin belki onu alın der ☺️
Simge16 Ben genelde kıyafet alıyorum. Annem bebek bakmaya bana geliceği için ona kaliteli bir pijama takımı aldım giysin diye 😁