Tubiiiii hayatta yaptığımız en kötü şey hep arkamızda birilerinin olduğunu bilmek ve görmek . Ama cok yanlış mademki dayagi var madrmki şeni mutlu edemiyor senin düşünmen gereken bebeğin. En cok bebeğini düşünerek hareket etmelisin olmuyorsa olmuyordur belki sen kendin ona cok daha güzel gelecek vereceksindir allahım herkese yardımcı olur 😔 sakin umudunu yitirme ben inanıyorum bebeğin sana cok mutluluk getirecek sonra arkana dönüp baktığında amannn diyip geçeceksin bırak arkandakileri yanında daima olacak bebeğine odaklan senden mutlusu olmasın dilerim 😊
Cok üzüldüm İnan kalbimden sana dua ediyorum 🙏🏻