Sevgili anneler, şehir hastanesinde doğum yapmış olanlar. imkanları oda da kaç kişi kaldınız doğumda ebeler nasıl davrandı sağlık bilgisi tecrübeleri nasıldı? Özel oda da kalan oldu mu vs nasıl ilerliyo doğum süreci epidural isteğe göre veriliyo mu lütfen cevaplarsanız çok sevinirim