efruzzz 3441K ay allah yardimciniz olsun ben 9 ayda 4 kere kustum hepsinde hastahanelik oldum kusamiyorum🤢 cok zor gercekten rabbim herkese tasiyabilecegi kadar agriyi yukluyor insallah bunu da atlatcaz
3441K efruzzz ben aylardır cekiyorum 2 gunde bi serum aliyodum bi de düşün Allah sifa versin hepimize bulantimiz geçsin dogumumuz güzel kolay olsun insaallah🤲🤲🤲
Hamsicikk 3441K mide bulantısı olduğu için nden serum alıyorsunuz ki 😐 bnmde var mide bulantısı ishal falan,
3441K Hamsicikk sizin bulantiniz hafif sanirim herkesin aynı olmayabilir benim bi basladi mi 1 gun sürüyor nerdeyse hic gecmiyor
Hamsicikk 3441K geçmiş olsunn, neden olurmuş acaba birşey diyolar mı. Son haftalarda normalmi bu bulantılar rahatsızlıklar ? ☹️
3441K Hamsicikk aslında son haftalarda sanci acilma olacagi zaman normalmiş ama.ben ilk aydan beri çekiyorum herkesin bir olmuyor ne yazık ki :(
Simge16 3441K bende 4 gündür pilates yapıyorum dün akşam kasık ağrımdan zor yürüdüm yatakta dönerken ağlıcaktım ağrısından ay bir an önce sağlıkla alalım inşallah kucağımıza
3441K Simge16 bi yandan korkuyorum yapmiyorum pilates ya nolcak böyle bilmiyorum korku sardı beni çok karışık duygular içerisindeyim 😐😀 boyle muayeneye gidince 6 7 cm açıklık olsa hemencecik doğuruversek😀🤲
3441K Simge16 ya her an doğum olabilir diye çok stresliyim ya çok garip bi duygu hâlâ 38. haftanın icinde olduğuma inanamıyorum 😊