Düşük tehlikelisi yaşayıp sag salim bebegini kucagına alan varmı ikinci gebeligim birtane aşılma yoluyla oldu bu normel yolla oldu ama tehlikem var ful yatyorum kanamam oldu ilaçlarımı kullanıyorm hafta bir ignem var çok şükür bebegim iyi ama icimde korku var azda olsa benim yaşayan varmı ne zaman gecer bu günler 13 haftalyız lütfen destek olun morelle ihtiyacım var