Zemheriiiiiiii Thn zeynep pınar ekşi youtube kanalında izlemiştim orda bir bebek arabası gösteriyordu isterseniz ordan bakabilirsiniz fiystının uygun ve ürününde iyi olduğunu söylüyordu😊
Meyracukurmaraz Ben e bebekten aldım joie verstrax indirimdeydi aldığımda şuan fiyatı artmış sanırım. Çok araştırdım. Çok kaliteli Bi ürün bence. Arkadaşımda e bebekte mağaza müdürü oda bunu önerdi tavsiye ediyorum. Gerçekten alt sepeti falan olarak en büyükleriydi
Thn Çoook teşekkur ederım kızlar. Herbırınızın dedıgıne bakıp arastırıp bır karara varıcam inşallah🙏🏼♥️
Ozlem23 Kayasbht ben Şubat’ta almıştım 1800 kusur biseydi ama böylede uyguna gelebilir 150 TL gibi bi çek oluyo tek araba alirsaniz
Kayasbht Ozlem23 siz travelini almışsınız . Bende litrex 4 aldım ama normalini Şubat indiriminde almamıştım geçen bir indirim oldu yüzde 20 ordan aldım
mirikelam Asafimmm ben ultimate ile karşılaştırıp baktım ultimate daha mantıklı geldi. Yanlarda rüzgarlığı yoktu boya göre ayarlaması vardı daha hafifti tek eksisi alt sepetin fermuarlı olmayışıydı o yüzden onu tercih ettim. Citynin yanlarda fileler var oradan bebek aşırı rüzgar alıyormuş bir de ön tekerleri küçük olduğundan çukurlarda kilitlenip kalıyormuş