Merhaba anneler benim ilk hamileliğim olduğu için hiçbir bilgim yok burada okuyorum bazen 3 cm 4 cm açıklık oldu ama sezeryana alındım falan Sezeryan doğum yapan anneler alttan açıklık olduğu zaman tekrar dikiş mi atıyorlar oraya ya da o açıklık kendimi kapanıyor nasıl oluyor acaba aydınlatır mısınız ya da özel bölge genişlemiş falan oluyor mu açıklık olduğu zaman🤔🤔🤔 yani öyle mi kalıyor orası aydınlatır mısınız tecrübeli anneler😊😊😊😊