Kizlar ilk muayeneye gittim keseyi gördük orda bi kan golcügu yapmis yerlesirken dedi dikkat et dedi korkağın bir sey yok arada kanama görebilirsin dedi.neyse ben folik asit kullanıyorum ztn kan tahlili fln tüm değerlere bakilcakti ben daha onu yaptirmadim haliyle doktor ne iccegime karar vermedi.o gün bana folik asiti bir iki gün birak demisti belliki değerlere göre yeni bi düzenleme yapacaktı ben yarın kan verip pazartesi gidicem doktora bu durumda suan folik asit içsem mi beklesem mi bilemedim ne yapmak gerek fikri olan var mi