Merhaba kızlar bısey soracağım gıyecek kıyafettim artık olmadığı için elbise aldım bi kaç tane rahat edebılecegım ve hamıle taytı aldım yalnız bisey soracağım doğumum ınsallah Ağustos’ta muayeneye gittigınızde elbise altına ne gıyılır acaba yada rahat edılır mı elbıseyle yorumlarınız nedır bu konuda