Gkc123 Prilam de kullanmayı bırakabilir miyim diye denemek istedim zaten 1 kullanıyordum içmediğim zaman midem bulanmıyor ama midem de bir şey de durmuyor illa istifra ediyorum. Psikolojik falan mı midem bulanmadan istifra etmek sizce?
Meless Gkc123 aynı şey bende de var 2 haftadır iyiyim bırakayım bugün dedim çok afedersin boku yedim yani
Rabismomm4 Gkc123 ben bir ya kullandım zaten bulantın geçtiğini anlıyorsun canım hapi icsende hafif bulantı oluyor gene o bulantı da yoksa kullanma ben fark ettim kullanmayı bıraktım
Cidemkisa Gkc123 ben günde bi tane kullanıyordum 18. Haftaya kadar kullandım.sonra bı anda kestim egerki kusarmiyim acaba içmedim falan diye düşünürsen kusuyorsun psikolojikmen 😊 hiç bişi düşünmedim bıraktım
Esekoldurengunes haftamdayım, hala kullanıyorum. Psikolojik olabilir. Ne zaman bırakmaya kalksam o gün su bile içsem istifra ediyorum. İlk başlarda akşamları yatarken 2 tane alıp yatıyorken son 1 aydır 1 taneye düşürdüm artık.
Rabismomm4 Gkc123 kullan ozman canım ben bu gebeliğim de 1 ay sürdü ama başımı kaldıramamıstim bulantı dan
[silindi] Ben de denedim iki kez ve ölüyoedum sanki. Şimdi iyiyim ama hiç cesaretim yok bırakmaya 1 e mi düşürsem acaba diyorum ama ona da pek cesaret edemiyorum
Gkc123 Cidemkisa benim de böyle oluyor büyük ihtimal aklıma geliyor kusar mıyım diye düşünmesem iyi olacakta engel de olamıyorum 🙄
Cidemkisa Gkc123 hiç düşünme bidaha daha rahat ediosun bence tabi bünye meselesi doğuma gidene kadar kullanan arkadaşlarımda oldu sen kendi bunyeni en iyi taniyansin