Betulgumus97 Sabah kısım kısım gelen ince lekelenmem öğlen kanamaya döndü hemen doktora gittik düşük tehliken ve kanaman var dedi Progesteron verdi sürekli yatıcakmışım sizce ilaç işe yarar mı bişey olmaz umarım 😭😞😞
BorasMom Betulgumus97 benimde 4.hafta kanamam oldu progestan ve iğne kullandım 12.haftadan sonra progestanı kesti ama iğneyi 35.haftaya kadar kullanacağım korkmayın koruyor bende 3.ayım dolana kadar yürüyüş bile yapmadım sürekli evde hafif işler yaptım ağır iş yapmayın