Meryemcakmak01 çalıştığınız yerin muhasebecisine raporunuzu verirseniz o başvurusunu yapar.rapor parasını devlet veriyor ,ben 37haftalıkken çalışamaz raporu aldım,39.haftamda doğurdum.o 2haftanın parası doğumdan yaklaşık bir ay sonra yattı.geri kalan kısımda,doğumdan 3ay sonra yattı.benim iki kerede yatmış oldu yani.e devletten şahıs ödemeleri diye arattığınızda yatıp yatmadığını görebilirsiniz