SenaUysal Merhabalar, casual cadillac trona modeline baktım. Air ile pek farkı olmadığını düşündüm. Fiyat açısından da 300 tl var. Kullananlar memnun musunız acaba tronadan? Bu arada kanz d-go bakıyordum öncesinde. Fikir verir misiniz lütfen🙏🏻
byzza16 SenaUysal ben kanz d go tercih ettim. Casual de baktık ama hem fiyat olarak fazla hemde baya ağır geldi bana. Kanz daha hafif ve o da kaliteli siz bilirsiniz yine tabi☺️
buiyimi SenaUysal ben casual kullanıyorum ama çok ağır tavsiye etmem daha hafif bir araba alabilirsiniz
SenaUysal byzza16 casual i görümcem kullanmış baya memnun kalmış. Ama evet kanz da güzeldi onu da beğendim. Kanz 1800 cadillac 1950 olunca kararsız kaldım bende
SenaUysal buiyimi hımm bi değerlendireyim bunu bende canım. Henüz gidip cadillac bakmadım görmüştüm de göz ucuyla bakmıştım fiyatları aşırı uçuktu o zaman
cileklidondurma SenaUysal Casual çok sağlam bir marka ama Cadillac çok ağır ve hantal ben Casual Qatro aldım çok memnun kaldık hem hafif hemde kolay kapanıyor ve hantal değil
cileklidondurma SenaUysal Aralık ayında Trendyoldan satın aldım, Minicadde isimli kullanıcıdan sapasağlam sorunsuz geldi