Esinim ben ikinci gebeliğimde bile 13. Haftada hissetmedim 🙈 ilk gebelikte 19/22 hafta arası hatta 24. Haftaya kadar hissetmeme normal diyor doktorlar . Rahim büyüyüp karın zarımız inceldiği için ilk 3 ayda damarların ve bağırsakların hareketlerini bebek hareketi zannedilebiliyormuş