TalhaTarik Bebeğime 0 -1 ay kiyafet almak istiyorum ama çok mu küçük olur acaba diye de düşünüyorum . Alan kullanan arkadaşlar ne kadar süre kullandınız ?
Cidemkisa TalhaTarik iki çocuğmada 0-3 ay aldım 0-1 ay hiç almadım küçük gelirdi zaten kulanissiz olur bence
TalhaTarik Busracobann banada öyle geliyor. Gelişimi güzel gidiyor bebegimin. Diğer iki oğlum 3 .400 gr 3.500 gr doğdu . Simdi İnşallah kızım olacak. Bilmiyorum nasl olur ama çok küçük olmaz normal olur inşallah😊teşekkür ederim cevabınız için
Busracobann TalhaTarik rica ederim bebekler doğduktan sonra da hemen toparlaniyorlar maşallah o yüzden prematüre olmadığı sürece küçük almayın
dilaraky Ben sadece ikili beyaz uzun kollu body aldım diğerleri hep 1-2 2-4 olarak aldım baya küçük duruyor 0-1. Kısa süre giyer diye düşünüyorum
TalhaTarik dilaraky evet 1 -2 , 2-4 almak daha mantıklı bir de benm ki haziran sonu olacak . hemen kolu kısa giyemez herhalde.😊
Emircan TalhaTarik 0 1 aylıgı 2 hafta kadar anca giyer canım o yüzden 2 takım al yeter 0-3 al genelde zaten yenidoğanlarda 0-3 genelde