Yagmurogul Kızlar merhaba ben 33 haftalık hamileyim , dün hastanede kan testi yapıldı, baya düşük çıktı, en hızlı şekilde kan yapıcı ilaçların dışında nasıl Bi yol izlemeliyim . İçinizde gebelikte kansızlık yaşayanlar oldu mu ?
masalsmomm Yagmurogul keçiboynuzu özü pekmez içebilirsiniz sabahları bendede degerler cok düşük cıktı 27 haftalık hamileyim onun dısında kuru üzümde cok faydalıymıs ama ben yiyemıyorum bi türlü pekmez içiyorum bir de kac ilacı
Rana-10 Yagmurogul benim de doktor ciddi kansızlığın var dedi dün. kan ilacı hep içerim talesemi taşıyıcısı olduğum için pek de yükselmez bakalım . inşallah bakalım pekmez içmeye başlayacam işe yarasa bari yoksa uzun süre kan iğnesi de vurduğum olmuştur inş gebelikte sorun olmaz bu kansızlık
prensimibeklerkenn Yagmurogul 10 haftalık hamileyim 7inci haftada kırmızı kanımda demir eksikliğinden kansızlık çıktı en düşük 11buçuk olması gerekirken benim 8buçuktaydı doktorum ilaç yazdı kullanıyorum pekmez ve kuru üzüm ıspanak birde hurma iyi geliyormuş onlarıda tüketiyorum bakalım ptesi kontrole gidicem İnş biraz da olsa düzelmiştir die umuyorum
Birkucukkelebek Yagmurogul doktor demir ilacını ikiye çıkardı mı? Kırmızı et tüketin bol bol en çok demir ondan alabilirsiniz yanında asla süt yoğurt peynir gibi şeyler tüketmeyin. Demir içerikli yiyeceklerin yanında C vitamini bol şeyler tüketin mesela et yemeği yanına bol limonlu salata. Pekmez hiç bir işe yaramaz çünkü 100 gr yemeniz lazım günlük demir ihtiyacınıza katkı sağlaması için bir tatlı kaşığında günlük ihtiyacımızın 10da 1 i bile yok maalesef ki bu doğru bilinen yanlış üstelik size ekstra şeker ve kilo olarak geri dönüyor yine de demir hapı içtikten sonra bir tatlı kaşığı tüketebilirsiniz sonra da mutlaka portakal ya da kivi 😊
Selinnur Bende 36 haftalıkken yasamıstım iki hafta ard arda kan serumu taktılar.onun harici kuru erik ve kuru üzün birer avuc işte bı su bardağıyla la güzelce kaynattım sonra blendırdan gecirdim böyle püre gibi ac karna yedim sonrasında toparladım ben serum hem o iyi geldi
prensimibeklerkenn masalsmomm bildiğim kadarıyla aç karnına kilo verdiriyor kahvaltıdan sonra yada kahvaltı yaparken tüketilmesi daha iyi olur die biliyorum birde şerbetini uyumadan içerseniz daha etkili olur
prensimibeklerkenn Birkucukkelebek demir eksikliğinden muzdarip birde ben bn varım bol bol c vitamini alıyorum limonu dilim dilim yiyorum hatta umarım bu hafta çıkmaz sizde de demir eksikliği den oluşan kansızlık mı var