Esranur1 Arkadaşlar 23+5 haftalık hamileyim. Ama karnımda ciddi kıllanma tüylenme oldu bu normal mi almak gerekiyor mu ? Doğuma giderken alanlar falan olmuş.. sizde de böyle bi durum var mı ? Ya da doğum yapanlar bu kıllanma hep devam mı edecek artık ?
umudunannesiii Esranur1 Hiç alma canım ben 16+1 im bende de gobis killanması hatta cenede bide kıllanma oldu ama alırsan dha çok çıkacak zaten bir sürü yerimizle uğraşıyoruz bir de onu çıkartma derim ben :) doğum sonrası kendi dokulurmus hamilelik zamanında çıkan tüyler öyle denir
Cansel129 Esranur1 normal canım ama alamamasi gerekiyor muş doğumdan sonra dökülüyor diyorlar a Bn bilmiyor dum aldım 25+2 deyim
AlinaET Esranur1 yapıya bağlı bendede oldu ama döküleceği söyleniyor alırsan devamı gelir deniyor bende beklicem dökülmezse alırım boşuna çoğaltmaya gerek yok bence
mucizebebek03 Esranur1 benim 3.hamileligim diğerlerinde ķllarimda hep dökülme oluyordu 🙂9+5iz şu an sadece göbek değil her yerimin tüyleri kıl olmaya başladı 😏😏çok sinir bozucu bi durum 3 hafta sonra kontrolüm var valal ben alacam adayla insan utanıyor kıllı göbeğini göstermeye🙈umarım aylar ilerledikçe yine dökülme olur diye ümit ediyorum 😌😌
Gull_94 Esranur1 alırsanız sureklı almak zorunda kalacaksınız ıkı hamılelhmde yasadım bunu dogumdan sonra kendısı gıttı hala ellemedm dogumdan sonra gıdecek bılıyorum gerek yk almaya