Haziranın sonunda doğacak bebeğim nasipse.
Nasıl kıyafet alabilirim fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
mesela hep kısa kollu mu olsun ya da ne ?
Doğunca kısa kollu mu giydireyim falan en baştan fikir verirseniz sevinirim teşekkürler ☺️
Uzun kollu alırsam kaç tane olsun ?