BurcinC Selam kızlar küçük bir yerde yaşıyorum ve beşik alabileceğim sadece bir yer var oda tabii fiyatlarda uçmuş🤷🏼♀️ İnternetten alıpta memnun kalan var mı? Varsa lütfen önerisini benimle paylaşabilir mi 🙏🙏🙏🙏
esoeso BurcinC ben tekzenn sıteden buyuyen besk getrttm yormlrda cok kotu seyler okdm ama hcte oyle degl gayet guzl memnunuz henuz kullanmdk ama deforme falan olmadan geldı kurulmnuda kendmz yaptk
melike0710 ben ikeanın sitesinden aldım.çok şık ve pratik.henüz bebikim doğmadığından kullanamadık ama şimdilik memnunum görsel olarak zevkime hitap ediyo😌
Rakibeel Ben e bebekten aldım.Prego nun park yatağını aldım.Oğlum 2 yaşında hala yatıyor.İnternetten sipariş verdim.Bir sorun yaşamadım.İki günde elimdeydi.Kargolamada çok hızlıydı.İndirimlerde güzel takip etmek lazım