Ben de 4+2 de yani 4 hafta 2 günlük öğrendim kese yoktu haftaya gel dedi doktorum 5+3de kese göründü 7+3de kalp atışını duydum şuan 19+2 olduk bile. Her insan da farklı olabiliyor bazısı 4 de kese görüyor bazısı 6 da görüyor. Bazen 6da kalp atışı duyuluyor bazen 8-9 haftalarda o yüzden hiç endişeye kapılmadan bekleyin. Sağlıkla gelsin inşallah 🤗