Bende kayserideyim ilk hamileliğimde hümada Şeyma fenercioğluna gittim okadar iyi güler yüzlü bi Dr duki. 2. Hamileliğimde 16. Haftamdayken İstanbula gideceğini söyleyince cok üzülmüştüm sonrasında şehir hastanesinde Hatice hanıma gitmeye devam ettim orada dogum yaptım cok temiz bir hastaneydi. Ama şuanda iyi şeyler duymuyorum hem drları hemde hastane için pamdemiden ötürü heralde. Şuana kadar hüma hakan beye gidiyordum ama ilgisiz geldi bana 2 li test bile yaptırmadı şuanda 15 haftalık hamileyim eşimin arkadasının eşi de hamile son günleri system hastanesi Eda ülkü hanıma gidiyormuş cok tavsiye etti ay sonunda kendisine gidicem