Evet benimde öyle oldu o haftalarda 3 4 gün çektim sonra kendiliğinden geçti hatta ilk ağrıdığı gün apar topar doktora gitmiştim korkmuştum bebeğe bisey oldu sandım ama doktor bebek büyüyor kese büyüyor senin organlarına akciğerlerine baskı yapıyor gayet normal bir durum dedi ilerleyen zamanlarda bebek daha büyüdüğü için bu ağrılar artacakmış Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🥰