Merhaba ben normalde 7 haftalık hamileyim doktor 6.4 görünüyor kesen dedi ve kalp atışını duyamıyoruz kesen sağlıksız veya daha çok erken 5 gün sonra gel olmadı kürtaj yapacağız dedi başka bi doktora daha gittim oda şuan için çok normal veya sağlıksız bir bebek olabilir 10 gün sonra belli olur dedi ama benim ne ağrım ne kanamam hiç birşeyim yok sadece göğüslerimde normal hamilelik ağrısı ve şişliği var bunları yaşayan var mı acaba