Bel fıtığım var ve 22 haftalık hamileyim. Son bir kaç haftadır ağrılarım çok arttı bazen yürürken zorlanıyorum bazen yattığım yerde dönemiyorum. Evi süpürürken falan çok zorlanıyorum sonra ağrıdan saatlerce yerimden kalkamıyorum. Bu durum beni korkutmaya başladı hamileliğimin son zamanlarında ne durumda olurum ağırlaştıkça ne kadar zorlanırım bilmiyorum. Bu durumda olan başına gelen var mı? Önerilerinizi de paylaşın lütfen 🙏🏼