Merhabalar sevgili hamisler ve anneler 🙂 Benim tecrubeli annelere bir sorum olacak. Bir sürü bebek eşyası ve değişik isimler var. Puset, ana kucağı, kanguru, beşik, park yatak vs... Hangisi daha kullanışlı, hangisi en gerekli, hangisi gereksiz ? Bu konudaki düşüncelerinizi bekliyorum 😊