MerveBlentAydn Merhabalar uzun olabilir biraz 15 günlük bebeğim var ve gaz sorunumuz başladı bizimde hep bebekte olduğu gibi çevremden tavsiye de bulunanlar var Rezene çayından ver diyen ıhlamur ver diyen anason ver diyenler var daha bu zamanlarda vermeli miyim sizce veren var mı ve son olarak sütüm öyle aman aman çok değil emerken de sık sık geri çekiliyo o arada da hava yutuyo gazı da ondan galiba öyle diyolar sütüm yetmediği içinde mama veriyorum sarılığımız da var mama olarak hipp kullanıyorum mama önerisi olan var mı değişik kullan mamayı diyolar
Bannesi MerveBlentAydn cnm rezene çayını kendin iç sütünden onada geçer😊 bende mama takviyesi yapıyorum sütüm yetmediği için bu 3.cü bebeğim hepsinde de aptamil kullandım ve aptamili tek geçerim
Ozlemergl Bende rezene cayı veriyorum canm cay kasğyla arada brbeğim 10 günlük şu an gaz sorunumuz yok çok şükür
Bannesi GkhanBurcuzer Cnm benim göğüslerimde slikon var malesef. Süt verimliliği yeterli değil😞3.gebeliğim planlı değildi bi daha çocuk düşünmüyoduk korunduğumuz halde hatta afterpil kullandığım halde hamile kalmışım 12 haftalıktı öğrendiğimde.