Hiranurecrin canım ben birebir gidip basvurmadım cünkü o sıra yeni doğum yapmıştım birkaç günlüktüm eşim doğum belgesini alıp gitti tam olarak bilmiyorum nerelere basvurduğunu hem kimliğini çıkartti bebegimizin hem basvuruda bulundu eger istanbulda oturuyorsanız 153 den arayım bilgi alabilirsin