Aynur-13 Kızlar sevincimi paylaşmak istedim bugün 16+2yiz ve kontrolümüz vardı bebeğimiz çok sağlıklıymış ve cinsiyetimizi de öğrendikk akşama süpriz partide öğrenicez bende eşimde çok heyecanlıyız doktora söyletmedim ve kağıda yazdırdım 🙈
Aynur-13 Neslihan_13 bence biraz daha bekleyin çünkü bazen açmadıkları için göremiyolar bende alışveriş için detaylı ultrasonu beklicem 🙈