Esosun Hiç korkmayın üzülmeyin. Ben 33.haftada erken doğum yapsaydım bana doktorum o kadar detaylı anlattı ki Allah razı olsun, sakın korkma endişe etme dedi bebekler artık büyüdü dedi. Kuvöze girecekler ama ağızları burunları hortumlarla dolu olmayacak bir ışığın altında anne karnında gibi olduklarını hissedecekler ve hızlıca kilo aldırcaz hepsi bu dedi..ki bazen bazı bebekleri 1 hafta içerisinde çıkarıyoruz bu kuvöz olayından asla korkma dedi. Siz her detaydan doktorunuzu haberdar edin nişanınız gelse bile doğum 5-6 gün sonra bile olabilir. Ve bu size çok büyük bir hız kazandırır. Doktorunuza durumunuzu söyleyin ve hep yatın sadece tuvalete kalkın. Allahım inşallah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin dua edicem size çünkü o duyguyu çok iyi biliyorum🙏🏻🌸