Kızlar evliliğimin ilk aylarında vajinismus olup atlattım fakat hiç bir şekilde alttan muayene olamıyorum (ilişkide bir problem yok) bir de kronik anal fissür hastalığım var daha önce gittiğim iki dr da riske atamayacağını yırtılma olabileceğini bu yüzden sezaryen olmam gerektiğini söyledi açıkçası iki doğum türü de beni korkutuyor siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?