Ekim anneleri merhaba ben şu an 10. Haftadayım ama aşırı bulantı ve kusmam var. Prilam kullanacağım artık mecbur umarım etki eder gerçekten fakat mesela yumurtanın adını duymaya bile tahammül edemiyorum eşim sürekli önüme sürüyor. Bu da bulantımı artırıyor dayanılmaz hale geldi artık bu durum. Belli bir yerden sonra da artık düzgün beslenmem gerektiğini düşünüyorum ama olmuyor işte. Ne zaman geçecek bu süreç, sizde durumlar nasıl?