Nvlckt_69 Selam kızlar 12+4 haftalık hamileyim😊Henüz karnım çıkmadı ama kullandığınız çatlak kremleri yağlar ve markaları neler? Kaçıncı haftadan sonra kullanmaya başladınız?👀
EceZ Nvlckt_69 uni baby çatlak yağı ve arifoğlu ndan çatlak yağı ( badem/ hindistan cevizi yağı karışımı ) aldım.
Sultanakpnrr Nvlckt_69 ben badem yağı Argan yağı zeytin yağını karıştırıp sürüyorum hafif kıllanma tuglenme oluyo ama çatlak olmadı hiç kılın bı çözümü var ama çatlağın yok tavsiye ederim ☺️
Silaerincik Nvlckt_69 aktardaki abla kakao yağı tavsiye etti doktorum da krem yazdı kakao yağını da söyledim onu da kullanabilirsin dedi birini gece birini gündüz kullanıyorum bende 14+2 henüz Karnım da yok çatlağında şimdiden başladım ama😂
Msd26 Nvlckt_69 https://hizliresim.com/fpvPn7 bu dermatolog bi kadının paylasımı madecosel kullanıyorum her gün. Badem yağı Hindistan cevizi yağı ile destekliyorum duştan sonrada normal bebe yağı ile nemlendiriyorum