Esraaaaa2 Merhaba canım bende pko luydum. Evlendigimiz den beri bebek istiyorduk olmadı. Tüm tahlil tetkik vs eşimde bende herseyimizi yaptırmıştık kilom vardı diyetisyen sayesinde kilomu da vermiştim tek bişey kalmıştı oda rahim filmi idi. Çünkü çok korkuyordum internetten çevremden yaptıran kişileri duyup gördüğüm için. Bı gün doktorum son çare tüp bebek demişti. Ama öncesinde rahim filmi çekil deyip bana İstanbul Şişli Ecomar da Cevat Bayrak beyi önermişti korkularını yenmelisin ve inan hiç acı hissetmeye çeksin demişti. Bende araştırmaya başladım bu doktoru netten. Sonra karar verip gittik. Bide o ay hemde tüp bebek merkezi ile görüşüp rahim sonra ki ay adet te tüp bebek tedavime baslanacakti. İnan ki bu zamana kadar boşa beklemisim o filmi çekilmek için. Sadece 2 dakika sürdü ve sıfır ağrı ile metrobüse binip evime geldim normal hayatıma devam ettim. Çok şükür temiz çıkmıştı sonucum. Ve 3 yıldır sadece o ay kafama takmamistim amann zaten tüp bebeğe gidicem deyip herşeyi bosvermistim o ay bebek fikri aklıma dahi gelmemişti. 3 sene olmadı aman şimdi mi olcak diye bosvermistim açıkçası düşünmemiştim hiç. Ve tam da o ay Rabbim verdi kalbimize mutluluğu mucizeyi. Rahim filmi cekildigim ay hamile olduğumu öğrendim üstelik rahim filmine gideceğim günden 1 gün önce sadece bir gün önce. Şimdi 28 haftaya giricez kızımla Allah nasip ederse 🙏. Bence sende hiç düşünme ve çekil hemen derim korkma erken tedavina basla bekleme benim gibi. Allahım bu mübarek günlerde herkese isteyen herkese nasip etsin 🙏🥰😍 baya uzun oldu affedin ama umut olmak için yazdım 🙏😍