NAZ2333 Merhaba canım. Bu haftalarda normal. Bebek dönüyor ve büyüdükçe yeri azalıyor hareketler yavas yavas azalacak. O büyük büyük tekmeler vs olmayacak. Hic hareket etmemesi durumunda kötü. Yavas ve az hareket etmesinde bi sikinti yok 😍 Saglikla gelsin 🤲