Merhabalar anne adayları buralarda hep endişeli hallerimi gördünüz ilk ve son pozitif hikayemi yazıyorum doğumumu😌 Tedaviyle hamile kaldım, rahimde kanama alanı düşük tehlikesi atlattık, sonra plasenta ayrılması yaşadık atlattık en son 31.haftamda erken doğum riskim vardı ve 37+5e kadar gelip onuda atlattık Baturalp’imle 🥰 Son 2gündür karnımda kasılmalar vardı eşimin gözlemi bu çok sık oluyor muayeneye erken gidelim demesiyle doktorun yolunu tuttuk ben yine eve gönderir diye bekliyordum çünkü 31.haftamdan beri olan sızı ve ağrılarım dışında birşeyim yoktu sonra muayenede doktorum normal doğum istiyordun değil mi diye sordu evet dedim o zaman haydi hastaneye dedi ben şok 😬 açıklığım meğer 4-5cm olmuş ben doğumu başlatıcak muayeneyi yaptım dedi burdan direk hastaneye geç bende diğer hastaları bakıp geliyorum muhtemelen doğuma yetişirim dedi. Hemen apar topar hastaneye geçtik ebe doktorumu arayıp bilgilerimi aldı damar yolu açıldı lavman yapıldı bi muayene daha ve açıklığım 8-9cm olmuştu. Evet çok şanslıydım çünkü hala sancım yoktu ve nerdeyse doğurmak üzereydim. Bunu borçlu olduğum tek sey Rabbim🤲🏻 Hamile kaldığımda namaza başladım her gün 2sayfa mutlaka kuranımı okudum yasin okudum ve hep karnıma elimi koyup bebeğimle konuşarak dua ettim Rabbim de kolay doğum nasip etti. Öncelikli tavsiyem budur. Daha sonra pilates topuna geçtim çok rahatlatıyor bunuda tavsiye ederim. Sonrası biraz suni sancı ve gerçek sancılar ıkınmalar güçlü ollar az kaldılar ve dünyanın en duygulu anları :) Çok taze lohusa olduğum için çok uzar oralara girmiyorum tavsiyem tabiki depend. Kendine inanmanız sakin kalmanız ve hep bebeğinizle konusmanız her doğum kendine özeldir ne kadar kolay olsada kendi içinde zorluğu vardır Rabbinize sığının yapabiliceğinize inanın hep pozitif kalın negatif hiçbirşeyi dinlemeyin ben burda suyum patlarken öldüm dirildim diyenleri de duydum lavman da ağladım diyenleride ebe bunları yaparken ebeme böyle böyle diyorlar ama bence benim hiç acımıycak dedim sürekli ve hiç acımadı gerçekten neye inanıyorsanız o oluyor 🤲🏻😌 çok uzattım soru varsa alır sonra happy kidse geçerim🥰