Merhaba arkadaşlar devlet hastanesı keseyı karnımdan goremıyor altran bakıyor özel hastane goruyor ama kesem. Cok kucuk ve bebek yok bugun 7 haftalık oldum dun gösterisin hayla bebek yok hamılelık belırtılerım var ama başta kanamam oldu dusuk tehdıdı dedıler sımdı az az gelıyor lekem bır hafta daha bekleyıyorlar acayıp tansıyonum düşüyor yardımcı
Olurmusumuz