Kubosh34 Selam kızlar yeni doktorun yanından çıktım. karın çevresi 2 hafta, bebeğim ise 1 hafta gerideymiş. 2 hafta sonra yine çağırdı. 28 haftalığım. Sizlerde de bu sorun oldu mu? Olduysa düzeldi mi?
ysfali06 Kubosh34 benimde ilk olarak 28 haftada başladı gerilik düzenli olarak 37 haftaya kadar hep geriydi. Nerdeyse her hafta kontrole gittim bu aralıkta. 37 haftada gittiğimde ilk kez haftasıyla uyumlu çıktı. 38de doğdu zaten 🐣 doğarken ultrasonla bakılmadığı için gelişimi neydi bilmiyorum.
Huccet_5534 Kubosh34kendi dr randevu bulamayınca başka dr gitmiştim benimde öyle demisti karın çevresi 2 hafta geri diye o korkuyla kendi dr gittim ultrasondan kaynaklı iyi görmemiş dedi herşeyi normal demisti
Susam1 Kubosh34 bende şimdi çıktım hastaneden benimde bebeğim 2 hafta geriden geliyor perinatolojiye gitmiştim bunun için sorun yok yapısal küçüklüğü var çok küçük ve çok büyük bebekler sorun teşkil eder her çocuk aynı kiloda doğmaz dedi o zaman 31.haftadaydım kilosu 1400 dü şimdi 33 teyim yine aynı 2 hafta geriden geliyor perinatolojiye gitcem yine doktor onunla birlikte hareket dedi şimdi de 1900 kilosu.. Yarın gitcem bakalım perinatolojiye bu kez ne diyecek
Kubra5734 Kubosh34 cnm haftan daha kucuk ilerleyen haftalarda ne olur bilmiyorm ilk gebeligimde 3odan snra gerilik oldu 36.6da 3 hafta karin cevresi geriligi ile dogum yaptim. Durma veya gerileme olmadi ikinci gebeligim 3o. Haftada 1 hafta gerilik cikti dun kontrolum vardi cok sukur ilerlememiste gerilememiste sabitiz
AlinaET Kubosh34 28le 30 arası genelde ya ilerde yada geride çıkıyor. 2 hafta içinde düzelmezse sorun olarak görülüyor. Bende 30. Haftada geride çıkmış doktorum söylememişti bile ultrason kağıdındaki ölçülerden anlamıştım öbür kontrolde sordum bilerek söylemedim düzelmiş bile dedi